Watercolour (поздрав)

Когато пропадам
ще мe повдигнеш ли отново?
Когато отида твърде далеч
и съм мъртъв за приятелите си…

Ще ме изведеш ли оттук,
когато изпадна в беда,
когато светлините ме заслепят
и не мога да видя лицето ти.

Изведи ме оттук!

Всичко, в което вярвам
и което познавам
ми бе отнето.
Искам у дома…
Доведен съм на място,
където световете се сблъскват.
Нека страхът им се срине, без изненада.

Изведи ме оттук!
Поддържай огъня,
освободи ума си!
Вдигни юмруци,
ела с мен!

Вашият коментар

